Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Gazlı İçecekler Şiddete mi Yönlendiriyor?
Gazlı İçecekler Şiddete mi Yönlendiriyor?
26 Ekim 2011 / 14:54
Beslenmenin davranış üzerine etkisi için yapılan araştırmanın sonuçları açıklandı.

Kola gençleri şiddete yönlendiriyor
Kola ve benzeri gazlı içecek içen ergenlerin bunları içmeyen yaşıtmayan yaşıtlarına göre daha kavgacı olduğu ve onlardan daha çok silah taşıdığı ortaya çıktı.

Beslenmenin davranış üzerine etkisi için yapılan araştırma gazlı içeceklerin şiddete sebep olduğuna dair kesin kanıtlar sunamasa da bulgular tamamen bu tarz içeceklerin aleyhinde...

Discovery News'un haberine göre; Harvard Üniversitesi'ne bağlı bir araştırma merkezinin yaptığı çalışmada alkol, tütün ve ailece birlikte yemek yemek gibi faktörler eşitlendiğinde bile gazlı içecek tüketenlerin kavgaya ve itip kakmaya daha yatkın olduğu görüldü.

KATİLE 'KOLA' İNDİRİMİ
Üstelik bu iddia ilk kez gündeme gelmiyor. 1979'da San Francisco'da görülen bir cinayet davasında davalının sağlık bir beslenme şeklinden Coca-Cola ve abur cubura yönelmesinin katilin davranışlarında etkili olduğu savunulmuştu.

Savunma mahkemeyi ikna ederek davalının yatması gerekenden daha az bir hapis cezası almasını sağlamıştı.

Kaynak:Habertürk

Bu haber toplam 49 defa okunmuştur
DİĞER HABERLER
Yes Feromon!